• 30-10-2009, 18:00:16
    #1
    Gold üye
    Arkadaşlar knight online metin 2 gibi oyunların private serverlarını paylaşmak yasak mı bu konu hakkında net bilgiye sahip olan varmı acaba mahkeme kararı ile forumun kapatılması söz konusu diye duydum doğrumudur.
  • 30-10-2009, 18:01:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    net bilgim yok ama eğer bu konuyla ilgili bir bölüm yoksa sanırım paylaşılması sakıncalı olabilir bu benim fikrim
  • 31-10-2009, 22:18:31
    #3
    Gold üye
    Hiç bilgi sahibi olan arkadaşımız yok mu acaba.?
  • 31-10-2009, 22:32:31
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    frmtr ye k2 den mail atılmış privatelerin kapatılması konusunda.frmtr de private kategorilerini forumdan kaldırmıştı.
  • 31-10-2009, 22:48:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bence paylasilmamasi gerek, cunku emek hirsizligi sonucda
  • 31-10-2009, 23:36:55
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence paylasilmamasi gerek, cunku emek hirsizligi sonucda
    bence olmalı.K2 tekel gibi oluyor şimdi private serverlere kullanıcılar gidince k2 kullanıcılar azalıcak k2 de buna karşı çözümler bulacak, oyuncular memnun olacak.kapat kapat nereye biri kapanır biri açılır
  • 31-10-2009, 23:41:09
    #7
    Bencede paylasmak yasaktır arkadasın dedıgı Frmtr 'dekı kategorı de kaldırıldı
  • 01-11-2009, 00:38:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    iyide zaten bu oyun lisansli degilmi K2 nin ? sen diyorsunki benim yaptigim oyunu sadece ben oynaticam kendi sunucularimdan. baskasi cikiyor diyorki hayir olmaz bende illegal yoldan yapacam bu isi. simdi ne kadar mantikli bu ?