Sitede private server paylaşımı yasak mı?
7
●437
- 31-10-2009, 22:32:31Eposta Aktivasyonu Gerekmektefrmtr ye k2 den mail atılmış privatelerin kapatılması konusunda.frmtr de private kategorilerini forumdan kaldırmıştı.
- 31-10-2009, 23:36:55Eposta Aktivasyonu Gerekmektebence olmalı.K2 tekel gibi oluyor şimdi private serverlere kullanıcılar gidince k2 kullanıcılar azalıcak k2 de buna karşı çözümler bulacak, oyuncular memnun olacak.kapat kapat nereye biri kapanır biri açılırkuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle