iyide zaten bu oyun lisansli degilmi K2 nin ? sen diyorsunki benim yaptigim oyunu sadece ben oynaticam kendi sunucularimdan. baskasi cikiyor diyorki hayir olmaz bende illegal yoldan yapacam bu isi. simdi ne kadar mantikli bu ?