kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence paylasilmamasi gerek, cunku emek hirsizligi sonucda
bence olmalı.K2 tekel gibi oluyor şimdi private serverlere kullanıcılar gidince k2 kullanıcılar azalıcak k2 de buna karşı çözümler bulacak, oyuncular memnun olacak.kapat kapat nereye biri kapanır biri açılır