Site nasıl olmuş?
27
●1.370
- 25-04-2026, 00:54:38Teşekkürler. Stitch - Claude kullandım.eyjaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBaha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÖnerileriniz için teşekkürler. Dikkate alacağım. Limitler yettiğinceskurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 02:29:18çok güzel olmus hocam şahsen beğendim. Mobilde https://prnt.sc/DLSdVwuydi6o kırmızı alana; sabit yapışkan 1-2 buton ekleyebilirsiniz Örn Fiyat ver siteyi aç veya whois bak gibi
- 25-04-2026, 03:41:30Yorum, görüş ve fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Biraz düzenleme yaptım. Manuel müdahale edince toparladığını düşünüyorum.
Mobil taraflı birkaç iyileştirme ve logo vb. ile daha oturaklı hale gelecektir.
Konu içi kısmına da el atacağım o tarafa pek bakamadım.
Tekrar çok teşekkürler. - 25-04-2026, 03:43:29AI bu " UI " tarafını tamamen bitirmiş durumda, hangi AI aracını kullandınız oluştururken?
- 25-04-2026, 05:50:27hocam ilk girdiğimde baktım güzel bir detaylı inceleme yaparım eksikler var diye düşündüm zamanım yoktu kusura bakma

3-4 saat sonra geldim tekrar; site resmen level atlamış
çok güzel olmuş bu tasarım, benimde böyle bir niyetim vardı; bir türlü fırsat bulamamıştım, Türkiye'de buna benzer girişimler oldu fakat eksikler başarısızlıklar;
arkasında durup geliştirmenizi enterprise bir seviyeye getirmenizi temenni ediyorum. yapabileceğimiz bir şey olursada destek olmak isteriz.
Product çıkınca güzel bir duyuru yapın elimde 10-15 adet domain var listeleyelim
hayırlı olsun.