müthiş olmuş hangi yapay zekaları kullandın
Teşekkürler. Stitch - Claude kullandım.
Öne cıkanlar cok hızlı kayıyor.
Emoji yerine svg kullanın.
ana sayfada görüntülenen domain sayısı az.
Bence site güzel olmuş ama bana kalırsa renk seçimleri çok göz yorucu geldi bana. Biraz daha açık renkler olsaymış çok harika olurmus ayrıca arkadasımın da dedigi gibi navbar hızı yüksek onuda hallederseniz prof bence
ellerine saglık güle güle kullanın hayırlı işler dilerim
Hocam renkleri düzeltin.Yapay zeka ile yapılanlar çok belli oluyo, renklerden dolayı.
Önerileriniz için teşekkürler. Dikkate alacağım. Limitler yettiğince