Yorum, görüş ve fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Biraz düzenleme yaptım. Manuel müdahale edince toparladığını düşünüyorum.
Mobil taraflı birkaç iyileştirme ve logo vb. ile daha oturaklı hale gelecektir.
Konu içi kısmına da el atacağım o tarafa pek bakamadım.
Tekrar çok teşekkürler.