hocam ilk girdiğimde baktım güzel bir detaylı inceleme yaparım eksikler var diye düşündüm zamanım yoktu kusura bakma
3-4 saat sonra geldim tekrar; site resmen level atlamış
çok güzel olmuş bu tasarım, benimde böyle bir niyetim vardı; bir türlü fırsat bulamamıştım, Türkiye'de buna benzer girişimler oldu fakat eksikler başarısızlıklar;
arkasında durup geliştirmenizi enterprise bir seviyeye getirmenizi temenni ediyorum. yapabileceğimiz bir şey olursada destek olmak isteriz.
Product çıkınca güzel bir duyuru yapın elimde 10-15 adet domain var listeleyelim
hayırlı olsun.