• 25-04-2026, 00:41:00
    #10
    Hocam renkleri düzeltin.Yapay zeka ile yapılanlar çok belli oluyo, renklerden dolayı.
  • 25-04-2026, 00:48:00
    #11
    Efsanevi
  • 25-04-2026, 00:54:38
    #12
    donanim.net
    eyjaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müthiş olmuş hangi yapay zekaları kullandın
    Teşekkürler. Stitch - Claude kullandım.

    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öne cıkanlar cok hızlı kayıyor.
    Emoji yerine svg kullanın.
    ana sayfada görüntülenen domain sayısı az.
    Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence site güzel olmuş ama bana kalırsa renk seçimleri çok göz yorucu geldi bana. Biraz daha açık renkler olsaymış çok harika olurmus ayrıca arkadasımın da dedigi gibi navbar hızı yüksek onuda hallederseniz prof bence
    ellerine saglık güle güle kullanın hayırlı işler dilerim
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam renkleri düzeltin.Yapay zeka ile yapılanlar çok belli oluyo, renklerden dolayı.
    Önerileriniz için teşekkürler. Dikkate alacağım. Limitler yettiğince
  • 25-04-2026, 01:03:14
    #13
    Olmamış.. Çok koyu karanlık bir site olmuş boğuldum ve kapattım. Ne kadar yz da olsa ne kadar düz satış da olsa ben açık renkleri kullanırım.
  • 25-04-2026, 02:29:18
    #14
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    çok güzel olmus hocam şahsen beğendim. Mobilde https://prnt.sc/DLSdVwuydi6o kırmızı alana; sabit yapışkan 1-2 buton ekleyebilirsiniz Örn Fiyat ver siteyi aç veya whois bak gibi
  • 25-04-2026, 02:56:52
    #15
    Çok iyi
  • 25-04-2026, 03:41:30
    #16
    donanim.net
    Yorum, görüş ve fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz düzenleme yaptım. Manuel müdahale edince toparladığını düşünüyorum.
    Mobil taraflı birkaç iyileştirme ve logo vb. ile daha oturaklı hale gelecektir.
    Konu içi kısmına da el atacağım o tarafa pek bakamadım.
    Tekrar çok teşekkürler.
  • 25-04-2026, 03:43:29
    #17
    AI bu " UI " tarafını tamamen bitirmiş durumda, hangi AI aracını kullandınız oluştururken?
  • 25-04-2026, 05:50:27
    #18
    hocam ilk girdiğimde baktım güzel bir detaylı inceleme yaparım eksikler var diye düşündüm zamanım yoktu kusura bakma
    3-4 saat sonra geldim tekrar; site resmen level atlamış
    çok güzel olmuş bu tasarım, benimde böyle bir niyetim vardı; bir türlü fırsat bulamamıştım, Türkiye'de buna benzer girişimler oldu fakat eksikler başarısızlıklar;
    arkasında durup geliştirmenizi enterprise bir seviyeye getirmenizi temenni ediyorum. yapabileceğimiz bir şey olursada destek olmak isteriz.
    Product çıkınca güzel bir duyuru yapın elimde 10-15 adet domain var listeleyelim
    hayırlı olsun.