• 15-04-2007, 12:27:56
    #1
    Arkadaşlar henüz yeni olan program sitemden iki gündür truva atı salgılar oldu!

    dikkat ettimde site açılırken açılması beklenen ögeler arasında iki tane site adersi var ve bu iki site arıyor truva atını!

    sitelerin ikiside rus ibinelerinin inceledim ve baktım bunlar ******** yav!

    ama nasıl oluyor bu anlamadım!
    bana yardımcı olur musunuz bu durumdan nasıl kurtulabilirim???
  • 15-04-2007, 12:37:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ek kodları kaldır !.
  • 15-04-2007, 12:55:16
    #3
    hangi ek kodlar kardeÅŸ!

    sitenin alrına keyword eklemiştim kaldırdım!
    daha başka bişey yok! ve yine dikkat ettim sitedeki resimlerden bir tanesi açılırken oluor bu!

    ama bulamadım! eğer sakıncası yoksa adresi yazarım diyecem ama buradanda atacak ibine ruslar!

    ne yapmam gerek yav birisi yardım etsin!!!
  • 15-04-2007, 12:57:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    adresi yaz bi bakalım, uyarıda bulun yazarken.
    Ne sistemi kullanıyorsun ?
    Dosyalarının yazılabilirlik olayını inceledinmi ? CHMOD
    herhangibir reklam yayınlıyormusun ?
  • 15-04-2007, 13:07:35
    #5
    php sistemi kullanıyorum
    dosyaların chmd ayarlarına hiç bakmadım ve adsense reklamları kullanıyorum ki dün üzerine tıkladım acaba bundan mı diye şap die yapıştı truva atı hiç ihtimal vermiyorum ama google reklamından gelir mi?

    reklamları bıraktığım bi php dosyası var ona yazma ihtimali olabilir mi?

    Invision Power Board (Powered by Invision Power Board) site burası ama adam hostunda farklı bi klasöreden atıyor truva atını!

  • 15-04-2007, 14:15:09
    #6
    arkadaşlar lütfen birisi yardım etsin !

    siteme iyice baktım STEP57 bu tarz siteler açılmaı beklenen ögeler arasında ve exploit saldırısı yapılıyor gibi ayrıca exploit yemişiz sanırım!

    Ne yapmam gerek nasıl temizleyebilirim bunları nasıl olacak lütfen yardım edin!
  • 15-04-2007, 14:20:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yeni kurduysan sanırım forumu silmenin bir sakıncası yok. Olayı tam bilmediğim için kesin konuşmayacağım. DB ye girmişde olabilirler dosyalarını editlemişte olabilirler. Benim tahminim db. Yapman gereken yenilemek.

    hem kullandığın IPB versiyonu kaç ?
    eÄŸer nulled kurduysan trojan olur tabi.
  • 15-04-2007, 14:27:45
    #8
    arkadaşlar ben null bi script kullanmıyorum ama dediğiniz gibi db ye girilmi bende siliyorum yedek atacağım!
  • 15-04-2007, 14:32:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Dosyalarını incelemek lazım. Tam kesin birşey söyleyemeceğim dostum. Bu senin kullandığın scriptten kaynaklanan birşey olabilir. Sitem yeni diyorsun hacklenme dereceside çok az. Açtığın an tak gelip db yi kirletmeyecekler büyük ihtimal. Ben senin kullandığın scriptten çüpheleniyorum ve ayarlarından.