Konu
Program Sitesi Yaptım Truva Atı Salgılıyor?
15-04-2007, 14:27:45
#8
XeroX_
arkadaşlar ben null bi script kullanmıyorum ama dediğiniz gibi db ye girilmi bende siliyorum yedek atacağım!