Yeni kurduysan sanırım forumu silmenin bir sakıncası yok. Olayı tam bilmediğim için kesin konuşmayacağım. DB ye girmişde olabilirler dosyalarını editlemişte olabilirler. Benim tahminim db. Yapman gereken yenilemek.
hem kullandığın IPB versiyonu kaç ?
eğer nulled kurduysan trojan olur tabi.