• 02-10-2009, 19:03:55
    #1
    Lhn
    Üyeliği durduruldu


    Eylül ayı kesin kotayı aşmışımdır diye düşünürken, hiç kullanmamışım gözüküyor?
    Sorun sadece bendemi acaba?
  • 02-10-2009, 20:03:36
    #2
    Hocam kotayı ne dert ediyorsunuz zaten çok az harcıyorsunuz
  • 02-10-2009, 20:38:51
    #3


    Bende bir problem yok herhalde hiç internete girmedin 2 ay
  • 04-10-2009, 13:53:43
    #4
    Lhn
    Üyeliği durduruldu
    harikagenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bende bir problem yok herhalde hiç internete girmedin 2 ay
    eftal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kotayı ne dert ediyorsunuz zaten çok az harcıyorsunuz
    Hayır 2 ay boyunca girdim. Hatta kota sayfasına girmeden önce kesin kotayı aşmışımdır diye baktım ama hiç bişey yok.
  • 04-10-2009, 14:48:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam annen seni kadir gecesinde doğurmuş ne diyeyim. Daha Ekim bir 1 Gb oldu kota
    Lhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır 2 ay boyunca girdim. Hatta kota sayfasına girmeden önce kesin kotayı aşmışımdır diye baktım ama hiç bişey yok.
  • 05-10-2009, 13:39:38
    #6
    Benim kota derdim yok valla kota saçmalık aslında ttnetin bunu artık kaldırması lazım saçma sapan şeyler bunlar...ama kotada kalkarsa bu sefer bir sürü çoluk çocuk net alemine karışır download işlemleri upload işlemleri ortalıgı mahvederler
  • 05-10-2009, 17:29:12
    #7
    hadi hadi bu ay ttnet densin :P