TTnet kota sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTnet kota sorunu
6
●
381
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
TTnet kota sorunu
02-10-2009, 19:03:55
#1
Lhn
Üyeliği durduruldu
Eylül ayı kesin kotayı aşmışımdır diye düşünürken, hiç kullanmamışım gözüküyor?
Sorun sadece bendemi acaba?
02-10-2009, 20:03:36
#2
eftal
Hocam kotayı ne dert ediyorsunuz zaten çok az harcıyorsunuz
02-10-2009, 20:38:51
#3
harikagenc
Bende bir problem yok herhalde hiç internete girmedin 2 ay
04-10-2009, 13:53:43
#4
Lhn
Üyeliği durduruldu
harikagenc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende bir problem yok herhalde hiç internete girmedin 2 ay
eftal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kotayı ne dert ediyorsunuz zaten çok az harcıyorsunuz
Hayır 2 ay boyunca girdim. Hatta kota sayfasına girmeden önce kesin kotayı aşmışımdır diye baktım ama hiç bişey yok.
04-10-2009, 14:48:48
#5
HS_Abdullah
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam annen seni kadir gecesinde doğurmuş
ne diyeyim. Daha Ekim bir 1 Gb oldu kota
Lhn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır 2 ay boyunca girdim. Hatta kota sayfasına girmeden önce kesin kotayı aşmışımdır diye baktım ama hiç bişey yok.
05-10-2009, 13:39:38
#6
eftal
Benim kota derdim yok valla
kota saçmalık aslında ttnetin bunu artık kaldırması lazım saçma sapan şeyler bunlar...ama kotada kalkarsa bu sefer bir sürü çoluk çocuk net alemine karışır download işlemleri upload işlemleri ortalıgı mahvederler
05-10-2009, 17:29:12
#7
bydewa
hadi hadi bu ay ttnet densin :P
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler