Benim kota derdim yok valla kota saçmalık aslında ttnetin bunu artık kaldırması lazım saçma sapan şeyler bunlar...ama kotada kalkarsa bu sefer bir sürü çoluk çocuk net alemine karışır download işlemleri upload işlemleri ortalıgı mahvederler