harikagenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende bir problem yok herhalde hiç internete girmedin 2 ay
eftal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kotayı ne dert ediyorsunuz zaten çok az harcıyorsunuz
Hayır 2 ay boyunca girdim. Hatta kota sayfasına girmeden önce kesin kotayı aşmışımdır diye baktım ama hiç bişey yok.