• 15-09-2009, 00:35:08
    #37
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim msn de hiç sorun olmadı ama yurt dışındaki sitelerin biçoguna 10 gündür giremiyorum,bagzı kendi sitelerimde dahil.bugün kendi sitelerimede bi girdim,bi giremedim sinir etti beni sonunda modemi kapatıp oyun açtım sinirden
    TTNET en sonunda bir işe yaradı. Hemşehrimi buldum.
    Benim için de tantuni ye emi.
  • 15-09-2009, 00:35:14
    #38
    http://home.netone.com.tr/sonuc.asp

    Açıklama : Türk Telekom tarafından yapılan bilgilendirmeye göre yurtdışı kaynaklı transmisyon arızaları nedeniyle yurtdışına olan erişimlerde paket kaybı ve gecikme yaşanması olasıdır.
  • 15-09-2009, 00:37:54
    #39
    antin kuntin kelimeler kullanıp kafa karıştırmayın kardeşim yerim transmisyonunu

    artık can sıkıntısı yaratıyo bende bu ttnet, 74 lira geçen ay ödedim sınırsız kullanıyorum bu ay 49 lira bayılıcam yine. dün gece erişim sorunu yaşadım. opendns kullanıyorum, bazen internet gidiyor.

    yani küfür yemekten bu kadar çok hoşlanan bi yerden alıyoruz internetimizi.
  • 15-09-2009, 00:38:06
    #40
    icq kullanın
  • 15-09-2009, 00:39:06
    #41
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hyperft nasılsın hacı
    madem msn yok ..

    Fuat birader



    İyilik ne olsun deneme yapıyorum msn'de acaba ne zaman düzelecek diye
  • 15-09-2009, 00:41:36
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msnde sorun yaşayanlar yazdılarınızı birbirinize word dosyası olarak gönderin
  • 15-09-2009, 00:43:37
    #43
    arkadaşalr sorun msnden kaynaklanıyor ttnetden değil
  • 15-09-2009, 00:43:38
    #44
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fuat birader



    İyilik ne olsun deneme yapıyorum msn'de acaba ne zaman düzelecek diye
    adamım ya

    bradley pitt'in son filmini izleyelim bi ara
  • 15-09-2009, 00:44:26
    #45
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamım ya
    bradley pitt'in son filmini izleyelim bi ara

    Nazi, hitler , panzerler vs. varsa kaçırmayalım