• 08-09-2009, 15:21:10
    #1
    Ya az önce birisiyle konuştum çevirimdışıydı bakıyorum konuşma logları yok Aradım taradım bulamadım, arkadaşın çevirimdışı olmasıyla alakası var mı diye düşündüm başka bi msn açtım denedim kayıt etti. Bu konuşmaları bulma gibi bi şansım var mı
  • 08-09-2009, 15:25:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çevrimdışı olunca kaydetmiyor diye biliyorum
  • 08-09-2009, 20:37:59
    #3
    Acaba bunun için bi çözüm var mı? Bilen arkadaş varsa yazabilir mi?
  • 08-09-2009, 22:47:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msn plus çevirimdışı iletileride kaydediyor.
  • 08-09-2009, 22:55:25
    #5
    asimus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn plus çevirimdışı iletileride kaydediyor.
    kaydetmiyor bende eminmisn ?
  • 08-09-2009, 22:58:59
    #6
    ç.dışı da kayıt yapıyor,hergün ç.dışı olan biçok kişiye mesaj atıyorum ve loglara baktıgımda hepsi yazıyor...
  • 08-09-2009, 23:01:13
    #7
    Bende Plus kullanıyorum sorun bende mi acaba?