Konu
MSN'de konuşmaları kaydetmemesi ?
08-09-2009, 22:58:59
#6
fatihbaz
ç.dışı da kayıt yapıyor,hergün ç.dışı olan biçok kişiye mesaj atıyorum ve loglara baktıgımda hepsi yazıyor...