MSN'de konuşmaları kaydetmemesi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN'de konuşmaları kaydetmemesi ?
6
●
540
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
MSN'de konuşmaları kaydetmemesi ?
08-09-2009, 15:21:10
#1
triposi
Ya az önce birisiyle konuştum çevirimdışıydı bakıyorum konuşma logları yok
Aradım taradım bulamadım, arkadaşın çevirimdışı olmasıyla alakası var mı diye düşündüm başka bi msn açtım denedim kayıt etti. Bu konuşmaları bulma gibi bi şansım var mı
08-09-2009, 15:25:29
#2
vezir
Üyeliği durduruldu
çevrimdışı olunca kaydetmiyor diye biliyorum
08-09-2009, 20:37:59
#3
triposi
Acaba bunun için bi çözüm var mı? Bilen arkadaş varsa yazabilir mi?
08-09-2009, 22:47:57
#4
asimus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
msn plus çevirimdışı iletileride kaydediyor.
08-09-2009, 22:55:25
#5
onRLive
asimus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn plus çevirimdışı iletileride kaydediyor.
kaydetmiyor bende eminmisn ?
08-09-2009, 22:58:59
#6
fatihbaz
ç.dışı da kayıt yapıyor,hergün ç.dışı olan biçok kişiye mesaj atıyorum ve loglara baktıgımda hepsi yazıyor...
08-09-2009, 23:01:13
#7
triposi
Bende Plus kullanıyorum sorun bende mi acaba?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler