Konu
MSN'de konuşmaları kaydetmemesi ?
08-09-2009, 15:21:10
#1
triposi
Ya az önce birisiyle konuştum çevirimdışıydı bakıyorum konuşma logları yok
Aradım taradım bulamadım, arkadaşın çevirimdışı olmasıyla alakası var mı diye düşündüm başka bi msn açtım denedim kayıt etti. Bu konuşmaları bulma gibi bi şansım var mı