saçmalık falan yok. tamamen kullanıcıyı rahatlatıyor. haberleri okurken üstte ve altta sol - dur - sağ butonları var ( < = > ) ister haberi durdurabiliyor isterseniz bir sonraki habere atlatmasını sağlayabiliyorsunuz.
mynet ne yaptığını bilmiyorda sizmi biliyorsunuz.
saçmalık falan yok. tamamen kullanıcıyı rahatlatıyor. haberleri okurken üstte ve altta sol - dur - sağ butonları var ( < = > ) ister haberi durdurabiliyor isterseniz bir sonraki habere atlatmasını sağlayabiliyorsunuz.
mynet ne yaptığını bilmiyorda sizmi biliyorsunuz.
10 saniye midir bir insanın o haberi okuması yani? 10 saniye sonra hop diğer konuya geçiyor siz bitiremeden yazıyı.
hocam şahsen ben bu özellik için giriordum oraya. acık bırakıp klavyeden elimi ayagı cekip kola ve cipsimi yiyorum. yemek yerken hareketli birşey yapmış oluyorsun pc başında. birde öyle dene sonra bi yaz istersen
mynet bilse ki yaptığında alexa değeri artacak, yazıları sağdan sola yazar.
mynet kiminle çalışıyor bilmiyorum ama seo'dan zerre kadar anlamayan bir cahille çalıştığı kesin. mide bulandırıcı bir siteydi ilk açıldığında, hala da öyle.