hocam şahsen ben bu özellik için giriordum oraya. acık bırakıp klavyeden elimi ayagı cekip kola ve cipsimi yiyorum. yemek yerken hareketli birşey yapmış oluyorsun pc başında. birde öyle dene sonra bi yaz istersen