saçmalık falan yok. tamamen kullanıcıyı rahatlatıyor. haberleri okurken üstte ve altta sol - dur - sağ butonları var ( < = > ) ister haberi durdurabiliyor isterseniz bir sonraki habere atlatmasını sağlayabiliyorsunuz.
mynet ne yaptığını bilmiyorda sizmi biliyorsunuz.
10 saniye midir bir insanın o haberi okuması yani? 10 saniye sonra hop diğer konuya geçiyor siz bitiremeden yazıyı.