bu aralar forum bedava domainler yüzünden çalkantılı günler geçiriyor.
mesela bir arkadaş bedava aldığı domaini iki gün sonra da post karşılığı başkasına veriyor. kimine göre olabilir bir davranış kimine göre terbiyesizlik.
bazı arkadaşlar da hemen ben istiyorum diyorlar ama domaini gönderiyorsunuz. domain 2 hafta bekliyor. zahmet edip de "accept"e tıklamıyor. sonra domain size geri dönüyor. boşa ugrasmanız da cabası.
bazı arkadaslar ipin ucunu iyice kaçırmıslar. durduk yere pm atıp domain istiyorlar. domain ne olursa olsun farketmez, bilmemne kuracam diyorlar. zannediyorsun ki herhangi bi domaini bile kabul ettiğine göre elinde hiç domain yok. veriyorsun panelinden bir domain. bakıyosun adam iki saat sonra forumda domain satıyor. e hani domaine ihtiyacın vardı?
arkadaşlar bu saydıklarımın hiç birinde kuraldışı bişey yok herkes istediğini yapabilir tabiki ama ya etik?
bedava domainler hakkında
5
●338
- 29-08-2009, 13:53:05Üyeliği durdurulduçoğu söylediklerinize katılıyorum ihtiyacı olmayanların aç gözlü olmasından kaynaklanan bir durum önüne geçmekte imkansız gibi duruyor
- 29-08-2009, 14:18:59Haklısınız adam satışa cıkarttıgım siteyi bile pm atarak ücretsiz istiyor yada verdigimiz domaini iş karşılıgı başkasına veriliyor çivisi çıktı bu işin artık düşünüyorum 1 yıl önceki domain konularına bile mesaj yazıyorlar domain kaldımı diye cokmu zor 1 Domain almak hadi alıyorsunuz niye kullanmıyorsunuz değilmi ?
- 29-08-2009, 14:25:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Az once diger konunun altina yazmistim buraya da yaziyorum...
Ilk gelene bedava domain verme uygulamasi yerine, ufakta olsa herhangi bir hayir kurumuna en yuksek miktarda bagis yapmayi taahhut eden arkadasa verseniz domaini daha iyi olmaz mi? Hem domaini gercekten kullanacak birisi alir, hemde 10-20 YTL de olsa bir hayir kurumuna bagis yapilmis olur...
Saygilar