Haklısınız adam satışa cıkarttıgım siteyi bile pm atarak ücretsiz istiyor yada verdigimiz domaini iş karşılıgı başkasına veriliyor çivisi çıktı bu işin artık düşünüyorum 1 yıl önceki domain konularına bile mesaj yazıyorlar domain kaldımı diye cokmu zor 1 Domain almak hadi alıyorsunuz niye kullanmıyorsunuz değilmi ?