Az once diger konunun altina yazmistim buraya da yaziyorum...

Ilk gelene bedava domain verme uygulamasi yerine, ufakta olsa herhangi bir hayir kurumuna en yuksek miktarda bagis yapmayi taahhut eden arkadasa verseniz domaini daha iyi olmaz mi? Hem domaini gercekten kullanacak birisi alir, hemde 10-20 YTL de olsa bir hayir kurumuna bagis yapilmis olur...

Saygilar