Siteye girdiğimde aşağıdaki yazı ile karşılaştım. Eğer gerçekten Kapatma Nedeni: Emule, Kazaa Vb. Programların Dağıtımı... ise çok komik bir neden. Çünkü bu güne kadar kazaa emule gibi programlara binlerce dava açıldı ama hiçbiri şu ana kadar kapatılmadı. Ben burda forumtr yi savunmuyorum ama o zaman bu forumda bile rapid linkleriyle mp3 paylaşımı yapıyorduk. O zaman bu sitelerde mi kapatılacak ? O zaman halimiz çin'e mi dönsün ? Ve üstelik bir kişinin bilmem kaç yol emek verdiği bi şeyi kapatmak veya yoketmek bu kadar zor kolay mı diye kendime soruyorum. Bugün bunlara yarın bize bunuda unutmamak lazım.
Bence sadece müyap gösteri peşinde. Nasıl şarkıcılar kendi menfaatleri olduğu zaman topluca meclise gittiler. Acaba bi işsizlik için toplu halde giderlermiydi acaba ? Bunları biz yücelttik poh pohladık. Tabiki şimdi sonucu çekeceğiz.
http://www.forumtrportal.com Ana sayfa Alıntı
Bence sadece müyap gösteri peşinde. Nasıl şarkıcılar kendi menfaatleri olduğu zaman topluca meclise gittiler. Acaba bi işsizlik için toplu halde giderlermiydi acaba ? Bunları biz yücelttik poh pohladık. Tabiki şimdi sonucu çekeceğiz.
http://www.forumtrportal.com Ana sayfa Alıntı
Alıntı