bence problem ne hukumette nede turk telekomda.
butun olay müyapta bıtıyor ben bunu soyluyorum.Müyap bu son 4-5 aydır Tamamen kendı egoları açısından bazı işlere kalkışıyor.Radyolar televızyonlar bıle şarkı yayınlarken ınanılmaz sıkıntılar yaşıyorlar bunun sorumlusuda müyap.
Müyapın bu davranışlarının son bulması için Müyapa tepkı gostermek sonuca goturmez.İşte orda hukumete başvurulur.