• 27-08-2024, 00:19:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bazen bu durum benim de başıma geliyor açıkçası, ancak bir şey diyemiyoruz işte. Hani müşteri anlayışı odaklı çözüm, 7/24 müşteri hizmetleri iletişim memnuniyeti derken saat pek dikkate alınmıyor. Aslına bakarsak hoş bir durum değil elbette ama bir çok kişi gece yarısı çalıştığı için bu durum gayet normal olarak algılanıyor.
  • 27-08-2024, 00:19:56
    #11
    23:00 ile 09:00 arası telefonumda sessiz modu var tavsiye ederim. Eş dost yakın harici tutarsınız bitti gitti . Yaptığı ayıp bu arada.
  • 27-08-2024, 00:21:37
    #12
    Müsait olduğunda cevap ver zor değil. Sen avukat mısın öğretmen misinde gece geç saatte mesaj atılmayacak ?
  • 27-08-2024, 00:21:56
    #13
    Hayır, bence kesinlikle yanlış düşünmüyorsunuz.
    En çok da "Aramamış ki, mesaj atmış" mesajına güldüm ben
    Yok bir de o saatte arasaydı.
    İnsanların her şeyi kendilerine hak görmesinden çok sıkılmadık mı artık.
    Şu tabiri herkes unutmuş : "Mesai saatleri içerisinde"
    İnsanların özel zamanları vardır.
    Bir hizmet satın aldığınızda o hizmeti sağlayan insanları satın almazsınız.
    keşke bunu anlayabilsek...


    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü eleştirel yoruma saygımız var Belki ben yanlış düşünüyorumdur Sadece uyku biraz zor bulunan bir nimet bu aralar benim için



    doğum gününüz kutlu olsun
  • 27-08-2024, 00:22:08
    #14
    Aramak dışında yazmalarda sıkıntı yok bence.
  • 27-08-2024, 00:23:56
    #15
    Etik değil ama bu ülkede dijital bir iş yapanlar için normal bir duruma dönüşmüş. Gece 2 yine iyi
  • 27-08-2024, 00:25:09
    #16
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23:00 ile 09:00 arası telefonumda sessiz modu var tavsiye ederim. Eş dost yakın harici tutarsınız bitti gitti . Yaptığı ayıp bu arada.
    Bu benim hiç aklıma gelmemişti vallahi. Mevcut müşterileri beyaz listeye alıp diğerlerini sessize alabilirim. Teşekkür ederim.


    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsait olduğunda cevap ver zor değil. Sen avukat mısın öğretmen misinde gece geç saatte mesaj atılmayacak ?
    "sen de haklısın"


    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, bence kesinlikle yanlış düşünmüyorsunuz.
    En çok da "Aramamış ki, mesaj atmış" mesajına güldüm ben
    Yok bir de o saatte arasaydı.
    İnsanların her şeyi kendilerine hak görmesinden çok sıkılmadık mı artık.
    Şu tabiri herkes unutmuş : "Mesai saatleri içerisinde"
    İnsanların özel zamanları vardır.
    Bir hizmet satın aldığınızda o hizmeti sağlayan insanları satın almazsınız.
    keşke bunu anlayabilsek...
    Müşterilerime genelde anlık hizmet veriyorum zaten arkadaş hizmet satmaya çalışıyor. Müşterim değil veya bir konu açmadım bu iş için. Forumdan bulmuş ürün satmaya çalışıyor )
  • 27-08-2024, 00:25:43
    #17
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum gününüz kutlu olsun
    Teşekkürler hocam
  • 27-08-2024, 00:30:50
    #18
    telefonu rahatsız etmeyin moda alıp bazı kişileri istisna tutabilirsiniz hocam mesela, ben öyle yapıyorum, beni seri seri 3-4 kere arka arkaya aramada sonra telefonum çalıyor acil durum olabilir diye, onun harici çalmıyor bile, normal sosyal medya bildirimleri asla çalmıyor. sadece bildirim geliyor, sabah geri dönüyorum hepsine.