Hayır, bence kesinlikle yanlış düşünmüyorsunuz.
En çok da "Aramamış ki, mesaj atmış" mesajına güldüm ben
Yok bir de o saatte arasaydı.
İnsanların her şeyi kendilerine hak görmesinden çok sıkılmadık mı artık.
Şu tabiri herkes unutmuş : "Mesai saatleri içerisinde"
İnsanların özel zamanları vardır.
Bir hizmet satın aldığınızda o hizmeti sağlayan insanları satın almazsınız.
keşke bunu anlayabilsek...


mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her türlü eleştirel yoruma saygımız var Belki ben yanlış düşünüyorumdur Sadece uyku biraz zor bulunan bir nimet bu aralar benim için



doğum gününüz kutlu olsun