Hayır, bence kesinlikle yanlış düşünmüyorsunuz.
En çok da "Aramamış ki, mesaj atmış" mesajına güldüm ben

Yok bir de o saatte arasaydı.
İnsanların her şeyi kendilerine hak görmesinden çok sıkılmadık mı artık.
Şu tabiri herkes unutmuş : "Mesai saatleri içerisinde"
İnsanların özel zamanları vardır.
Bir hizmet satın aldığınızda o hizmeti sağlayan insanları satın almazsınız.
keşke bunu anlayabilsek...
Her türlü eleştirel yoruma saygımız var

Belki ben yanlış düşünüyorumdur

Sadece uyku biraz zor bulunan bir nimet bu aralar benim için
doğum gününüz kutlu olsun