Bazen bu durum benim de başıma geliyor açıkçası, ancak bir şey diyemiyoruz işte. Hani müşteri anlayışı odaklı çözüm, 7/24 müşteri hizmetleri iletişim memnuniyeti derken saat pek dikkate alınmıyor. Aslına bakarsak hoş bir durum değil elbette ama bir çok kişi gece yarısı çalıştığı için bu durum gayet normal olarak algılanıyor.