23:00 ile 09:00 arası telefonumda sessiz modu var tavsiye ederim. Eş dost yakın harici tutarsınız bitti gitti . Yaptığı ayıp bu arada.
Bu benim hiç aklıma gelmemişti vallahi. Mevcut müşterileri beyaz listeye alıp diğerlerini sessize alabilirim. Teşekkür ederim.
Müsait olduğunda cevap ver zor değil. Sen avukat mısın öğretmen misinde gece geç saatte mesaj atılmayacak ?
"sen de haklısın"
Hayır, bence kesinlikle yanlış düşünmüyorsunuz.
En çok da "Aramamış ki, mesaj atmış" mesajına güldüm ben

Yok bir de o saatte arasaydı.
İnsanların her şeyi kendilerine hak görmesinden çok sıkılmadık mı artık.
Şu tabiri herkes unutmuş : "Mesai saatleri içerisinde"
İnsanların özel zamanları vardır.
Bir hizmet satın aldığınızda o hizmeti sağlayan insanları satın almazsınız.
keşke bunu anlayabilsek...
Müşterilerime genelde anlık hizmet veriyorum zaten

arkadaş hizmet satmaya çalışıyor. Müşterim değil veya bir konu açmadım bu iş için. Forumdan bulmuş ürün satmaya çalışıyor

)