• 27-08-2024, 00:06:57
    #1


    Arkadaşlar mesaj atarken lütfen önce saatin kaç olduğuna bir bakın.
    Bir hizmet satın almak istiyorsunuzdur,
    Mevcut müşterimizsinizdir ve bir soru sormak istemişsinizdir. Bunlara eyvallah. Zaten müşterilerimize her zaman destek veriyoruz.
    Fakat daha önce hiç bir konuşmamız olmamasına rağmen, böyle bir ihtiyaç talep konusu açmamış olmama rağmen, forumdan numaramı alıp satış yapmak amaçlı gecenin 2sinde mesaj atmak hoş değil.

    Saygılar.
  • 27-08-2024, 00:08:19
    #2
    Webmasterliğin saati yoktur
  • 27-08-2024, 00:08:24
    #3
    aramamıii mesaj atmış sessize alırsın sabah görünce cevap atarsın abi neden büyüttün?
  • 27-08-2024, 00:08:54
    #4
    Bakmayın hocam ozaman mesaja
    Müşterinin işi acil olabilir
  • 27-08-2024, 00:10:38
    #5
    Akiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmasterliğin saati yoktur
    İhtiyacım olsaydı ve böyle bir talep için konu açsaydım olabilirdi Kapıya gelen seyyar satıcılar gibi numara numara dolaşıp müşteri toplamak garip biraz, veya bana öyle geliyor

    ilgimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aramamıii mesaj atmış sessize alırsın sabah görünce cevap atarsın abi neden büyüttün?
    Hocam ben çok zor uyuyan biriyim. Uyku problemi yaşıyorum. Müşterilerim destek talebinde bulunursa duyayım diye telefonun sesini açık bırakarak yatıyorum. İlk defa erken saatte uyudum uzun zamandır, bu mesajın sesine uyandım ve bir daha uyuyamadım Bazen empati yapmak gerek.
  • 27-08-2024, 00:14:10
    #6
    ahahahah konuyu açan arkadaş neredeyse fırça yiyecek.
    Hayır kimse de demiyor ki "Yahu hakikatten bu saatte yazılır mı "
    O telefonu yazdıysan kölesin. cevap vermeye mecbursun.
    Önce kendileri sonra sen

    Eğer telefonu kapatırsan da müşterilerin yazar "Ama telefonu kapatacaksan neden telefon alıyorsun" diyecekler.

    Nereye tükürsek kıl yani
  • 27-08-2024, 00:16:36
    #7
    Haklısınız Hocam
  • 27-08-2024, 00:18:40
    #8
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahah konuyu açan arkadaş neredeyse fırça yiyecek.
    Hayır kimse de demiyor ki "Yahu hakikatten bu saatte yazılır mı "
    O telefonu yazdıysan kölesin. cevap vermeye mecbursun.
    Önce kendileri sonra sen

    Eğer telefonu kapatırsan da müşterilerin yazar "Ama telefonu kapatacaksan neden telefon alıyorsun" diyecekler.

    Nereye tükürsek kıl yani
    Her türlü eleştirel yoruma saygımız var Belki ben yanlış düşünüyorumdur Sadece uyku biraz zor bulunan bir nimet bu aralar benim için


    SMMpanelciniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız Hocam
    doğum gününüz kutlu olsun
  • 27-08-2024, 00:19:21
    #9
    bu yine iyi, sabahın beşinde birisi beni çok alakasiz bi sebepten çaldırmıştı
    sabah namazını kılıp peşinden bol bol dua ettim