Akiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webmasterliğin saati yoktur
İhtiyacım olsaydı ve böyle bir talep için konu açsaydım olabilirdi Kapıya gelen seyyar satıcılar gibi numara numara dolaşıp müşteri toplamak garip biraz, veya bana öyle geliyor

ilgimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aramamıii mesaj atmış sessize alırsın sabah görünce cevap atarsın abi neden büyüttün?
Hocam ben çok zor uyuyan biriyim. Uyku problemi yaşıyorum. Müşterilerim destek talebinde bulunursa duyayım diye telefonun sesini açık bırakarak yatıyorum. İlk defa erken saatte uyudum uzun zamandır, bu mesajın sesine uyandım ve bir daha uyuyamadım Bazen empati yapmak gerek.