ahahahah konuyu açan arkadaş neredeyse fırça yiyecek.
Hayır kimse de demiyor ki "Yahu hakikatten bu saatte yazılır mı "
O telefonu yazdıysan kölesin. cevap vermeye mecbursun.
Önce kendileri sonra sen
Eğer telefonu kapatırsan da müşterilerin yazar "Ama telefonu kapatacaksan neden telefon alıyorsun" diyecekler.
Nereye tükürsek kıl yani
Her türlü eleştirel yoruma saygımız var

Belki ben yanlış düşünüyorumdur

Sadece uyku biraz zor bulunan bir nimet bu aralar benim için
doğum gününüz kutlu olsun