osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahahahah konuyu açan arkadaş neredeyse fırça yiyecek.
Hayır kimse de demiyor ki "Yahu hakikatten bu saatte yazılır mı "
O telefonu yazdıysan kölesin. cevap vermeye mecbursun.
Önce kendileri sonra sen

Eğer telefonu kapatırsan da müşterilerin yazar "Ama telefonu kapatacaksan neden telefon alıyorsun" diyecekler.

Nereye tükürsek kıl yani
Her türlü eleştirel yoruma saygımız var Belki ben yanlış düşünüyorumdur Sadece uyku biraz zor bulunan bir nimet bu aralar benim için


SMMpanelciniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız Hocam
doğum gününüz kutlu olsun