ahahahah konuyu açan arkadaş neredeyse fırça yiyecek.
Hayır kimse de demiyor ki "Yahu hakikatten bu saatte yazılır mı "
O telefonu yazdıysan kölesin. cevap vermeye mecbursun.
Önce kendileri sonra sen

Eğer telefonu kapatırsan da müşterilerin yazar "Ama telefonu kapatacaksan neden telefon alıyorsun" diyecekler.

Nereye tükürsek kıl yani