• 29-06-2009, 15:56:00
    #1
    Domainlerde Artık ( ş,ı,ç,ö ) gibi harfler mevcut olabiliyormu arkadaşlar?
  • 29-06-2009, 16:04:31
    #2
    evet.
    İsimtescil.net'den alabiliyorsunuz bunları.
  • 29-06-2009, 16:06:03
    #3
    ama bir türlü ısınamadım bu tür domainlere garip garip karakterlere dönüşüyor sonra
  • 29-06-2009, 16:16:27
    #4
    OLCAYTO85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bir türlü ısınamadım bu tür domainlere garip garip karakterlere dönüşüyor sonra
    Bazı tarayıcılarda türkçe karakterler asıl kayıt olunan şekli ile görünüyor.
    Bazı tarayıcılarda ise normal.

    İlk çıktığında tanıdaklardan biri satın aldı.
    Serverda kayıtlarını oluşturdum ve problem çıkmadı.
  • 29-06-2009, 16:20:47
    #5
    Şimdi ÖrnekSitem.Com Diye Aldık Bir degişiklikmi oluyor bozuluyormu sonra?
  • 29-06-2009, 16:32:00
    #6
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ÖrnekSitem.Com Diye Aldık Bir degişiklikmi oluyor bozuluyormu sonra?
    Bir bozulma olmuyor.
    örnek verdiğin domain temelde "xn--rneksitem-z7a.com" diye kayıt ediliyor.
    Bazı tarayıcılara bu domaini yazdığın zaman tükrçe karakter olarak kalıyor, bazı tarayıcılarda ise temelde kayıt edilmiş şeklini adres çubuğuna yazıyor.

    Bununda tarayıcı taraflı bir problem olduğunu sanıyorum.
    Yani ileride bu sorunda kalkacaktır.
  • 29-06-2009, 22:28:51
    #7
    Ben ilk çıktığı zaman almıştım hemde ilk zamanlarında o hataya düştüm birdahada almam almam için baya üstünden zaman geçmesi lazım ve domainlerin xn--rneksitem-z7a.com böyle gözükmemesi lazım

    firefoxta böyle gözüküyor xn--rneksitem-z7a.com explorerde normal gözüküyor şimdi almayın pişman olursunuz.