Domainlerde ı,ş,ç gibi harfler.
6
●343
- 29-06-2009, 15:56:00Domainlerde Artık ( ş,ı,ç,ö ) gibi harfler mevcut olabiliyormu arkadaşlar?
- 29-06-2009, 16:16:27Bazı tarayıcılarda türkçe karakterler asıl kayıt olunan şekli ile görünüyor.OLCAYTO85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı tarayıcılarda ise normal.
İlk çıktığında tanıdaklardan biri satın aldı.
Serverda kayıtlarını oluşturdum ve problem çıkmadı. - 29-06-2009, 16:20:47Şimdi ÖrnekSitem.Com Diye Aldık Bir degişiklikmi oluyor bozuluyormu sonra?
- 29-06-2009, 16:32:00Bir bozulma olmuyor.Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
örnek verdiğin domain temelde "xn--rneksitem-z7a.com" diye kayıt ediliyor.
Bazı tarayıcılara bu domaini yazdığın zaman tükrçe karakter olarak kalıyor, bazı tarayıcılarda ise temelde kayıt edilmiş şeklini adres çubuğuna yazıyor.
Bununda tarayıcı taraflı bir problem olduğunu sanıyorum.
Yani ileride bu sorunda kalkacaktır. - 29-06-2009, 22:28:51Ben ilk çıktığı zaman almıştım hemde ilk zamanlarında o hataya düştüm birdahada almam almam için baya üstünden zaman geçmesi lazım ve domainlerin xn--rneksitem-z7a.com böyle gözükmemesi lazım
firefoxta böyle gözüküyor xn--rneksitem-z7a.com explorerde normal gözüküyor şimdi almayın pişman olursunuz.
garip garip karakterlere dönüşüyor sonra