Ben ilk çıktığı zaman almıştım hemde ilk zamanlarında o hataya düştüm birdahada almam almam için baya üstünden zaman geçmesi lazım ve domainlerin xn--rneksitem-z7a.com böyle gözükmemesi lazım

firefoxta böyle gözüküyor xn--rneksitem-z7a.com explorerde normal gözüküyor şimdi almayın pişman olursunuz.