• 09-06-2009, 17:49:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dear Sir/Madam, This is the legal department of Eveterm OÜ. We have come to identify that your website Siteadresim.com - site ekle, dizin, toplist, link ekle is illegally using onArcade script (onArcade - Have you already started your arcade?). We want you to buy legal license from onArcade - Have you already started your arcade? or remove our script from your server. If you do not abide by this in the next 48 hours of this mail receipt we will have to carry out legal proceedings against you. We will also release DMCA complaints with all major search engines and your hosting provider. So your site will be banned permanently from the SE database and dropped from hosting. You will also be reported to all online crime control centers including the powerful internationally functional ic3.gov. We want you to stop this infringement within 48 hours or-else get ready to be sued for damages. For, onArcade.com, Hans Mäesalu,Legal Team,onArcade.comEveterm OÜ

    arkadaslar bu mailde tam olarak ne diyorçevirdiğim kadarı ile 48 saat içinde lisans alın diyor
  • 09-06-2009, 18:07:08
    #2
    en önemli yerini anlamıssın geriside asarız keseriz kısmı
  • 09-06-2009, 18:08:57
    #3
    48 saat içinde legal onarcade lisansı almassanız hostingden vs alayından banlancaksınız felan diyor herhalde devamında yasal işlemden bahsediyorlar.

    ic3.gov > internet suçları report sitesiymiş,Buraya şikayet edeceklermiş.İşte hosting saglayıcısından ve arama motorlarındanda banlanıcaksınız diyor,Biraz sallıyor bence ama.
  • 09-06-2009, 18:09:17
    #4
    hukuki bakımdan sorun oluşturur mu?
  • 09-06-2009, 20:17:35
    #5
    onarcade zamanında benimde flash oyun sitemi pat diye kapattırdı. Tabi hosting sağlayıcıma şikayet ettiği için. R10'da bence lisanssız birşeyi reklam yapman sakıncalı burada sana 100'lerde adam gibi adam gösterebilirim. Ama onlar kadarda arkadan vuracak kötülük düşünecek insanlar mevcut.

    Yani imzandan adam sitene bakar aa onarcade der. onArcade - Did you aready buy your copy of onArcade? girer buraya domaini sorgulatır. Hop lisans yok ve şikayet eder. Sanırım demek istediğimi anlatabildim. Zamanında senin gibi imzada linkimi bulundurdum. 1 haftada site güm.
  • 09-06-2009, 21:03:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    biz 120 TL gibi bir fiyata lisansımızı alıp aynı mail adresinden dönüş yaptık. Ve şuan lisanslı bir onarcademiz var. Lisansınızı aldıktan sonra lisans numarasını gelen mail adresine yollayın. Şu sitem için şu nolu lisans aldım diye.Ondan sonra sitelerinden lisansınızı kontrol edin aktif olduğunu görceksiniz
  • 10-06-2009, 03:10:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiçbir şey olmasa bile arama motorlarından banlatacaklar. Zaten bu bile yeterli.
  • 10-06-2009, 14:22:25
    #8
    aynı mail gelmiş olan ve kullanmaya devam eden birileri varmı?
  • 11-06-2009, 13:47:39
    #9
    Ya lisans al yada scripti sil . 48 saat zaman veriyoruz.Siten banlanacak ve hostundan db in silinecek.Eğer lisans almayıp devam edersen kullanmaya yasal işlemer başlatılacak.