onarcade zamanında benimde flash oyun sitemi pat diye kapattırdı. Tabi hosting sağlayıcıma şikayet ettiği için. R10'da bence lisanssız birşeyi reklam yapman sakıncalı burada sana 100'lerde adam gibi adam gösterebilirim. Ama onlar kadarda arkadan vuracak kötülük düşünecek insanlar mevcut.

Yani imzandan adam sitene bakar aa onarcade der. onArcade - Did you aready buy your copy of onArcade? girer buraya domaini sorgulatır. Hop lisans yok ve şikayet eder. Sanırım demek istediğimi anlatabildim. Zamanında senin gibi imzada linkimi bulundurdum. 1 haftada site güm.