• 12-06-2009, 22:52:22
    #10
    120 tl onarcadeye verene kadar daha iyi bir scrip alabilirsin bence. ilerde hitin çok olunca onarcade cpu patlaması (hostu aşırı kasıyor) yapıyor çünkü, tavsiyem ileriye dönük birşeyler düşünüyorsan onarcade lisans alacağına adam gibi cpu yu kasmayan bir scrip almanı tavsiye derim şahsen.
  • 12-06-2009, 23:02:01
    #11
    bence 120 tl onarcadeye verceğine lugesoftun script ından alabilirsin.
  • 12-06-2009, 23:06:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Hocam siteniz iyi bir yerlere geldiyse lisans alın derim fakat daha yenidir veya tutmamıştır, o zaman scripti silin ona vereceğiniz parayı r10 da satışan bazı sağlam scriptler var onlardan alın derim.

    Bu arada 48 saat içinde silmezsen hostingini kapattırabilirler fakat mahkeme v.s olayları olmaz yani ben sanmıyorum.

    Karar sizin...
  • 12-06-2009, 23:09:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hocam scriptinize de size de de ve alma. Tehditle script mi alınır.

    Buradan bir arkadşaın yaptığını al TR arkadaş ekmek yesin.
  • 12-06-2009, 23:11:52
    #14
    sitesi hitliyse almak zorunda bence.kendi menfaatini düşünmen lazım bu gibi durumlarda
  • 13-06-2009, 09:35:36
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yorumlarınız için teşekkürler. scpirti sildim
  • 13-06-2009, 12:30:49
    #16
    Taylan Aktepe'nin yazığı Flash Oyun Scripti olması lazım bir ara bir müşterimiz kullanıyordu eğer başka bir script arıyorsan tavsiye ederim
  • 02-08-2009, 22:47:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ben lisansli kullaniyorum ama bu scripti tavsiye etmem kimseye
  • 03-08-2009, 00:07:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    eğer hosting firmanız amerika, ingiltere gibi bir ülkede değilse, dmca uyarısının herhangi bir etkisi olmayacaktır...