Onarcade Gelen Mail
17
●1.043
- 12-06-2009, 22:52:22120 tl onarcadeye verene kadar daha iyi bir scrip alabilirsin bence. ilerde hitin çok olunca onarcade cpu patlaması (hostu aşırı kasıyor) yapıyor çünkü, tavsiyem ileriye dönük birşeyler düşünüyorsan onarcade lisans alacağına adam gibi cpu yu kasmayan bir scrip almanı tavsiye derim şahsen.
- 12-06-2009, 23:06:51Üyeliği durdurulduMerhabalar,
Hocam siteniz iyi bir yerlere geldiyse lisans alın derim fakat daha yenidir veya tutmamıştır, o zaman scripti silin ona vereceğiniz parayı r10 da satışan bazı sağlam scriptler var onlardan alın derim.
Bu arada 48 saat içinde silmezsen hostingini kapattırabilirler fakat mahkeme v.s olayları olmaz yani ben sanmıyorum.
Karar sizin... - 13-06-2009, 12:30:49Taylan Aktepe'nin yazığı Flash Oyun Scripti olması lazım bir ara bir müşterimiz kullanıyordu eğer başka bir script arıyorsan tavsiye ederim
