Merhabalar,

Hocam siteniz iyi bir yerlere geldiyse lisans alın derim fakat daha yenidir veya tutmamıştır, o zaman scripti silin ona vereceğiniz parayı r10 da satışan bazı sağlam scriptler var onlardan alın derim.

Bu arada 48 saat içinde silmezsen hostingini kapattırabilirler fakat mahkeme v.s olayları olmaz yani ben sanmıyorum.

Karar sizin...