• 01-06-2009, 23:53:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar, xhtml css fw photoshop php bılgım var ama ben yanında birde coreldraw, illustrator, veya daha degısık işe yarar program ogrenmek ıstıyorum ılerıye yonelık bir iş olarak en yatkın hangısı para konusunda iş ilanlarında olsun hangısı daha cok agır basıyor hangı programı onerıyorusunuz sımdıden tesekkurler...?
  • 01-06-2009, 23:55:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eğer gerçekten ilerisi için ciddi bir şekilde bu benim işim olsun diyorsan kendine sadece istediğin bir bölümü seç ve onla ilgili herşeyi öğren... Yok ben hepsinden öğreniyim dersen geriye baktığında zamanın ne kadar çabuk geçtiğini anlarsın
  • 01-06-2009, 23:58:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence kendin belirtmişsin
    Alıntı
    xhtml css fw photoshop php bılgım var
    bilgim var diyorsun bence ilk önce bunları hallet biraz araştırdığında aslında hiçbirşey bilmediğini göreceksin bence.. Yok ben illa yeni denizlere açılacağım diyorsan
    Gelecek çok net : c# - asp.net - java
  • 01-06-2009, 23:58:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    e tammda bende size dıyorumkı hangısı kafama takılan soru o hangııs hangısı ?
  • 02-06-2009, 00:01:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    programlama değil grafik çizim programı olarak dıyorum...?
  • 02-06-2009, 00:03:41
    #6
    Grafik de doldu artık taşıma kapasitesine geldi. Yeni para - iş - meslek : animasyon.
  • 02-06-2009, 01:13:28
    #7
    grafikten para kazanamazsın kolay kolay. eğer amacın para kazanmaksa coreldraw la illustratorle vakit harcama derim. grafiklerlerin durumu ortada. kendi projelerini geliştrimeyi planlıyorsan php + javascript (json, jquery, ajax kütüphaneleri vs.vs.) + css (çok da lazım değil editörlede ayarlarsın) en mantıklısı gibi duruyor.