eğer gerçekten ilerisi için ciddi bir şekilde bu benim işim olsun diyorsan kendine sadece istediğin bir bölümü seç ve onla ilgili herşeyi öğren... Yok ben hepsinden öğreniyim dersen geriye baktığında zamanın ne kadar çabuk geçtiğini anlarsın