merhaba arkadaslar, xhtml css fw photoshop php bılgım var ama ben yanında birde coreldraw, illustrator, veya daha degısık işe yarar program ogrenmek ıstıyorum ılerıye yonelık bir iş olarak en yatkın hangısı para konusunda iş ilanlarında olsun hangısı daha cok agır basıyor hangı programı onerıyorusunuz sımdıden tesekkurler...?