forum sitesi kurdum, yanlız şöyle bir sorun var , misafirleri üye yapmanın bana bir yararı varmı , yani onlar üye yerine misafir kalsalar daha iyi olmaz mı hem host alanım boşu boşuna dolmaz
Gelen misafir aradığını senin forumda buluyorda zorunlu üye oluyorsa, alacağını alır ve seni hatırlaması çok zor olur. Ama diğer forum sielerinden farkını ziyaretçilere gösterirsen ve ziyaretçi isteyerek üye olursa gerçekten bir "üye" kazanmış olursun. Fikrim budur benim hep forumlar hakkında.
her zaman aktif kaliteli ziyaretçi önemlidir.
zaten siteni begeniyorsa aktif oluyorsa üyede olur saglam üye kazanmış olursun
mecburi üye oluyorsa istedigini alır kaçar