• 20-05-2009, 11:39:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iyi günler

    forum sitesi kurdum, yanlız şöyle bir sorun var , misafirleri üye yapmanın bana bir yararı varmı , yani onlar üye yerine misafir kalsalar daha iyi olmaz mı hem host alanım boşu boşuna dolmaz
  • 20-05-2009, 11:42:34
    #2
    Gelen misafir aradığını senin forumda buluyorda zorunlu üye oluyorsa, alacağını alır ve seni hatırlaması çok zor olur. Ama diğer forum sielerinden farkını ziyaretçilere gösterirsen ve ziyaretçi isteyerek üye olursa gerçekten bir "üye" kazanmış olursun. Fikrim budur benim hep forumlar hakkında.
  • 20-05-2009, 11:44:46
    #3
    Misafir
    Siteyi satmak isteyince falan herkes üye sayısına bakar
  • 20-05-2009, 11:46:42
    #4
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi satmak isteyince falan herkes üye sayısına bakar
    Yeni site, çakma db ile oluşturulmuşsa, fason 150K üyenin değeri ne olur mail listten başka?
  • 20-05-2009, 12:01:15
    #5
    her zaman aktif kaliteli ziyaretçi önemlidir.
    zaten siteni begeniyorsa aktif oluyorsa üyede olur saglam üye kazanmış olursun
    mecburi üye oluyorsa istedigini alır kaçar
  • 20-05-2009, 12:03:03
    #6
    ziyaretçi her türlü basar...
  • 20-05-2009, 12:06:22
    #7
    Çoğu arkadaş cevap vermiş zaten.Boş uye olacak yerde ziyaretciyi tercih ederim..
  • 20-05-2009, 12:15:00
    #8
    Misafir
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni site, çakma db ile oluşturulmuşsa, fason 150K üyenin değeri ne olur mail listten başka?
    Hocam örnek veriyorum; birine forum sitemi söylüyorum ilk söylediği cümle "kaç üyeniz var?" oluyor
  • 20-05-2009, 12:18:06
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam satış sırasında üye sırasına bakılıyor ne yazık ki...