iyi günler

forum sitesi kurdum, yanlız şöyle bir sorun var , misafirleri üye yapmanın bana bir yararı varmı , yani onlar üye yerine misafir kalsalar daha iyi olmaz mı hem host alanım boşu boşuna dolmaz