Gelen misafir aradığını senin forumda buluyorda zorunlu üye oluyorsa, alacağını alır ve seni hatırlaması çok zor olur. Ama diğer forum sielerinden farkını ziyaretçilere gösterirsen ve ziyaretçi isteyerek üye olursa gerçekten bir "üye" kazanmış olursun. Fikrim budur benim hep forumlar hakkında.