• 16-02-2007, 15:33:56
    #46
    spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya gülüyorum baska bişi değil dostum yazılarımı okumadın sanırım
    okudum şimdi, geçmiş olsun ben kıyısından sıyırmışım. yoksa bizede 50 50 takacaktı herhalde.

    neyse anlaşıldı. msnden siliyim yer kaplamasın.
  • 16-02-2007, 15:49:57
    #47
    Misafir
    osenmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okudum şimdi, geçmiş olsun ben kıyısından sıyırmışım. yoksa bizede 50 50 takacaktı herhalde.

    neyse anlaşıldı. msnden siliyim yer kaplamasın.
    bari bir rep ver abe 50gaymelik
  • 16-02-2007, 16:22:21
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Vay be 50 ytl

    abi bence hiç çekinme ver polise merak etme ailenede bişi olmaz
  • 16-02-2007, 16:35:25
    #49
    ne korkuyorsun ya adamdan.

    ver adresini gelsin göster ona

    yokmu tanıdık filan güçlü filan ?

    ben olsam vermiştim adresimi gelmişti oraya yiyorsa. kimseden korkma bi pok yapamaz.
  • 16-02-2007, 23:51:29
    #50
    ARKADAŞLAR TESLİMATA BEN GİDİYORUM .. YANIMA 20 KİŞİLİK Bİ EKİP ALICAM :d:d DERMİŞİMM..

    ŞAKA Bİ YANA TESLİM ALIMI BEN YAPICAM. BİZİM SEMT DE BULUŞCAZ.. SORUN ÇIKMAZ ANLIYACAĞINIZ. GERÇİ Bİ SAKATLIK OLCANI SANMAM.. SONUÇDA ALAN RAZI SATANDA
    ŞİMDİDEN HAYIRLI SATIŞLAR

    NEYSE PAZAR GÜNÜ TEKRAR YAZARIM
  • 16-02-2007, 23:55:56
    #51
    Üyeliği durduruldu
    eywallah_admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARKADAŞLAR TESLİMATA BEN GİDİYORUM .. YANIMA 20 KİŞİLİK Bİ EKİP ALICAM :d:d DERMİŞİMM..
    ŞAKA Bİ YANA TESLİM ALIMI BEN YAPICAM. BİZİM SEMT DE BULUŞCAZ.. SORUN ÇIKMAZ ANLIYACAĞINIZ. GERÇİ Bİ SAKATLIK OLCANI SANMAM.. SONUÇDA ALAN RAZI SATANDA
    ŞİMDİDEN HAYIRLI SATIŞLAR
    NEYSE PAZAR GÜNÜ TEKRAR YAZARIM
    Evet hayırlı olsun
    yusuf bey elden verelim dedi ve arkadaşı yolluyorum inşallah guvenilir biridir arkadaşarkadası tanıyanlar varsa yazsın
  • 17-02-2007, 12:10:27
    #52
    Üyeliği durduruldu
    dedigimiz arkadasla anlasmadık gidecek arkadasla cok
    para istiyor yol parasını karsılarım gidecek arkadas varsa pm atabilir
  • 28-02-2007, 00:50:33
    #53
    bu adam'In baya mağduru varmıs. hocam bu adamın bilgileri kımde varsa bana versin. yerim onun tehtidini . forum yönetiminede yazmak istiyorum. uykum geldi sinirimden yazamıyorum bile. neyi varsa verin abi özelden. adam resmen iyi oynuyor.
  • 28-02-2007, 02:03:11
    #54
    WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kabahat birazda sende 100 YTL ye laptop alınırmı + p3 2.4 Ghz işlemci yok zaten adamın imzasıda tuhaf "Örümcek yiyen adam !" buyur burdan yak
    livesore i*nesine sinirlerimi bozdu esprı ıyı geldı dogrusu