ARKADAŞLAR TESLİMATA BEN GİDİYORUM .. YANIMA 20 KİŞİLİK Bİ EKİP ALICAM :d:d DERMİŞİMM..
ŞAKA Bİ YANA TESLİM ALIMI BEN YAPICAM. BİZİM SEMT DE BULUŞCAZ.. SORUN ÇIKMAZ ANLIYACAĞINIZ. GERÇİ Bİ SAKATLIK OLCANI SANMAM.. SONUÇDA ALAN RAZI SATANDA

ŞİMDİDEN HAYIRLI SATIŞLAR
NEYSE PAZAR GÜNÜ TEKRAR YAZARIM