spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya gülüyorum baska bişi değil dostum yazılarımı okumadın sanırım
okudum şimdi, geçmiş olsun ben kıyısından sıyırmışım. yoksa bizede 50 50 takacaktı herhalde.

neyse anlaşıldı. msnden siliyim yer kaplamasın.