Konu
dolandrıcı dolu
16-02-2007, 15:33:56
#46
osenmer
spiderbot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya gülüyorum baska bişi değil dostum yazılarımı okumadın sanırım
okudum şimdi, geçmiş olsun
ben kıyısından sıyırmışım. yoksa bizede 50 50 takacaktı herhalde.
neyse anlaşıldı. msnden siliyim yer kaplamasın.